İçeriğe geç

Nereye Şikayet Edebilirim

CİMER şikayeti sonrası ne olur?

CİMER şikayetinin sonucu nedir? CİMER’e iletilen şikayetler ilgili kamu kurumuna iletilir ve incelenir. Başvurunun sonucuyla ilgili bilgi başvuru sahibine iletilir. Şikayet başvuruları en geç 30 gün içinde tamamlanır.

184 şikayet edince ne olur?

Bildirim alındıktan sonra tütün ekibi derhal belirtilen adrese giderek bildirimi yerinde değerlendirir. Denetim ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkeze iletilir.

CİMER şikayet nasıl yazılır?

Öncelikle .tr adresine gidip e-devlet şifrenizle giriş yapmanız gerekmektedir. Giriş yaptıktan sonra “Yeni Başvuru”ya tıklayın ve başvuru türü olarak “Şikayet”i seçin. Formun “Konu” kısmına “Vergi Kaçakçılığı” yazın ve “Açıklama” kısmına şikayetinizi açıklayın.

CİMER şikayet eden gözükür mü?

Şikayet türü seçilerek yapılan talepler 3071 sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun kapsamındadır. Şikayet niteliğindeki taleplerde, CİMER personeli gerekli gördüğü takdirde başvurucunun yararına kimlik ve iletişim bilgileri gizlenebilir.

CİMER hangi şikayetlere bakar?

Millet ile devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini ifade edebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunuyor.

Cimerden ceza gelir mi?

Danıştay’ın BİMER veya CİMER’e başvuran memurlara disiplin cezası verilemeyeceğine ilişkin kararı Bilgi edinme başvurularında herkese yönelik, memur olsun veya olmasın, bir üst makam ihlali nedeniyle başvuruda bulunan memura, makamını zayıflattığı gerekçesiyle ceza verilemeyeceğine ilişkin kararı.

170 şikâyet edince ne olur?

İşçi Koruma Yasası’nın gerekliliklerine uymayan işletmeler, çalışanlara bildirim yapıldıktan sonra denetlenir. Denetim sonucunda müfettişler tarafından cezai yaptırımlar uygulanır. İşverenlerin, hem kendileri hem de çalışanları için OSGB şirketlerinin hizmetlerini kullanarak işçi koruma yasalarına uyma konusunda yasal bir yükümlülüğü vardır.

174 neyin numarası?

ALO174 Gıda Hattı, tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, gelen bildirimleri tek merkezden yönetebilmesi ve en kısa sürede tüketiciye geri dönüş yapılarak sonuçlarının analiz ve takibinin yapılabilmesi amacıyla 14 Şubat 2009 tarihinde hizmete açılmıştır.

184 nelere bakar?

Vatandaşlarımız “184 ALO SABİM” hattımızı arayabilir, .tr e-posta adresimize ulaşabilir veya merkezimize şahsen başvuruda bulunabilirler. Bu yollarla bize ulaşan vatandaşlarımız: — Sağlık sisteminin işleyişiyle ilgili her türlü soru hakkında bilgi alabilirler.

CİMER ihbar eden kişiyi nasıl öğrenebilirim?

Başvurunuzu .tr veya e-Devlet üzerinden Başvuru Talebi ekranından takip edebilirsiniz. Ayrıca CİMER Çağrı Merkezi’ni (0312 590 20 00 / 0) arayarak başvurunuzun durumunu öğrenebilirsiniz.

150 neyin numarası?

BİMER uygulaması kapsamında tüm kaymakamlık, valilik ve bakanlıklarda “Halkla İlişkiler Başvuru Ofisleri” kurulmuştur. Ancak sadece valiliklerimizde “Alo 150” hattına cevap veren çağrı merkezleri bulunmaktadır. Kaymakamlıklara ve bakanlıklara “Alo 150” hattı üzerinden ulaşılamamaktadır.

E-devletten nasıl şikayet edilir?

e-Devlet Kapısı ile ilgili sorun ve görüşleriniz hariç her türlü istek, öneri ve şikayetinizi CİMER başvuru sayfasından iletebilirsiniz. Lütfen 11 haneli T.C. Kimlik numaranızı giriniz. Maksimum dosya boyutu 0,85 MB, .

CİMER’e ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi’ne şikâyet şeklinde yapılan başvurularda, CİMER personeli gerekli görürse başvurucunun yararına kimlik ve iletişim bilgileri gizlenebilir. Bu durumda başvurucunun kimlik ve iletişim bilgileri gizli olarak işlenecek ve kesinleştirilecektir.

CİMER şikayetinde isim nasıl gizlenir?

ALO 150 aracılığıyla şahsen, mektupla veya faksla yapacağınız bildirim taleplerinde kimlik bilgilerinizin gizli kalmasını istiyorsanız; “Kimlik bilgilerimin gizli kalmasını istiyorum.” ifadesini kullanmanız gerekmektedir.

CİMER şikayeti asılsız çıkarsa ne olur?

CIMER şikayetleri gibi şikayetlerde, şikayetin asılsız olması durumunda şikayetçiye karşı kamu davası açılabileceği belirtilmelidir. Aslında kamu davası açılmalıdır.

CİMER kaç gün içinde cevap vermek zorunda?

TALEBİME NE KADAR SÜREDE CEVAP ALABİLİRİM? 1) 3071 sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun kapsamında yapılan talep ve şikâyetlerin cevap süresi 30 gündür. 2) 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamında yapılan taleplerin cevap süresi 15 iş günüdür.

CİMER şikayeti asılsız çıkarsa ne olur?

CIMER şikayetleri gibi şikayetlerde, şikayetin asılsız olması durumunda şikayetçiye karşı kamu davası açılabileceği belirtilmelidir. Aslında kamu davası açılmalıdır.

Şikayetvar kaç günde sonuçlanır?

Kalite Kontrol ekibi tarafından son olarak incelenen şikayetler adresinde yayınlanır. Bu süreç 24 saat içerisinde tamamlanır.

CİMER’e başvuru yapınca ne olur?

Vatandaşlar CİMER uygulaması üzerinden soru, öneri, şikayet, bildirim ve bilgi taleplerini iletebilmektedir. CİMER üzerinden gelen başvurular değerlendirilerek ilgili kuruma iletilmektedir. Burada yapılan değerlendirmenin ardından başvuru sahibine gerekli cevap gönderilmektedir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gaziantep Karşıyaka Escort Gaziantep Oral Escort